suragungor Hastane süsleme olayını ben de istemiyorum ve yapmayacağım. Sadece kapı süsü yaptıracağım onu da sonra odasının kapısına asarım. Hastane için hediyelik değil de isimli kutulu çikolata yaptırırım zaten çok kalabalık olmaz kalanını mevlutte dağıtırım diye düşünüyorum. Birde mevlutte hediyelik dağıtırım diye düşündüm o da kutulu mini yasin, zikirmatik vs olur. Magnet,açacak vs pek kullanıldığını düşünmüyorum