Merhaba. Ben de memorial da gamze akın evsen hanıma gidiyorum. Daha önce doğuma giren var kendisine? Bir de memorial da normal doğuma kimler giriyor bilginiz var mı. Ben geçen güncel doğum ücretlerini sordum askeri personel indirimiyle 36 dediler ama bu sadece doğum ücretiymiş. Yatış için vs ayrı ücret alınıyormuş.