yellowchick Bugün itibariyle 27.haftalık olduk ne durumdasınız alışverişe başladınız mı heyecan varmıı 🤗 Ben çok heyecanlıyım ve bu hafta ekstra stres basmaya başladı ya erken doğum olursa diye daha alışverişe başlamadım başlayacağım inşallah 🥰
burcu0112 yellowchick alısverişi bitirdim canım haftayada inşallah odasına baslıycam sonra kıyafetlerine
momsalis yellowchick bende yarın tam 27 oluyorum daha alışverişe başlamadım ama başlamayı düşünüyorum artık topluca halledeyim diyorum benim sırt ağrım çok fazla bide kaburga batması sende durumlar nasıl cinsiyet ne 😊
mommyyysd yellowchick bende 28 haftalık oldum canım benim biraz ağır geçiyor alısveris falan cinsiyet öğrenir öğrenmez yaptım , bu hafta yıkadım ütüledim kaldırdım bir tek hastane çantası duruyor ileride daha agırlaşırım diye hallettim
happycat yellowchick Benim ikinci hamileliğim. Yenidoğan oğlumdan kalan varmış 7-8 takım. Sadece hastane çıkışı almayı düşünüyorum o yüzden. :) sonrasında ihtiyaca göre kıyafet alacağım İnşallah.
yellowchick momsalis benimde 25 haftadan beri halsizliğim var iki yürüsem hemen yoruluyorum ya. Gebeliğim başından beri riskli olduğu için ağır iş yapmıyorum ama ayaklandığım zamanda hemen yoruluyorum bende inşallah başlicam alışverişe biraz geç kaldım gibi hissediyorum bide stres basmaya başladı ya erken olursa diye 🥺 Cinsiyetimiz kız premsesimm geliyor 6 senelik mucizem Olur kendileri 💗
yellowchick mommyyysd çok iyi yapmışssın gerçekten benim gebeliğim riskliydi 5.aya kadar evde hep yattım diyebilirim. Birazda riskli olduğu için korku vardı bende elim hiçbişe almaya gitmedi ya bişe olursa sonra ben o kıyafetlere nasıl bakarım diye ama başlamam lazım bir yerden. Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 💗