sakarbirhanim sunbloom123 daha önce kayıplarım olduğu için kullanıyorum. O haftaları görmek nasip olursa eğer 35-36 gibi bırakacağız dedi doktor
Karahisari sunbloom123 damarda çentik görüldüğü için detaylı zamanı başlamıştım kaçta bırakacağımı konuşmadık 32+1de gideceğim o zaman sorcam
minigiminannesi03 sunbloom123 kan pıhtılaşma için veriyorlar genelikle gebelikte bebeğin eşinde kan pıhtılaşma olmasın diye
sunbloom123 sakarbirhanim 37-38. Haftada doğum öngörülüyo da 35-36 gibi bırakmak sorun olurmu bilemedim doktor 35 de bırakırız dedi ama 36 da olabilir dedi