hayalperestzey yesiimmom bende bu doktora geç başladım sizde doğuma yakın gidebilirsiniz bence ama çok yoğun baya önceden randevu alma gerekiyor
yesiimmom hayalperestzey Evet öyleymiş henüz 10. Haftadayız biraz daha zamanım var biraz daha doktor araştırması yapacağım bakalım😊
carolina07 yesiimmom dinsiz ne alaka onu anlamadım 🤔 kardeşimin doktoru biraz rahatlatıyor ama o kadar da gerekli bişey değil demiş. Ben haftaya gidicem doktoruma o zaman sorarım ama maliyetli bir işlem.
yesiimmom carolina07 Valla ben de artık insanların söyledikleri çoğu şeye anlam veremiyorum o yüzden takmıyorum kafama😂 Evet işte gerekli mi kısmında kalıyorum ben de yoksa parayı gözden çıkarttım gibi ama bazen gerek var mı acaba diye de sorguluyorum
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI yesiimmom ay ne alakası var destek olması çok güzel bir şey bende çok istemiştim eşim yanımda olsun ama sezaryen olduğum için gelemedi malesef🥲 ama eğer girseydi bizimkilerin de ağzı durmazdı eminim ama hiç umrumda olmazdı🤣
Busranur_mnts yesiimmom eş desteği de çok güzel bişry doktor gibi bebeğin çıkışını görmesin tabiki ama o anlarda yanında durup masaj yapıp sana destek olabilir bebeğin çıkım anında oraya odaklanmaz sırt tarafında olur elini tutar daha güzeli mi var
yesiimmom HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI Evet eş desteği önemli bence de olsun bir sonrakine diyelim artık üzülme😂 amann benim de umrumda değil ben doğurucam ben çekicem o kadar acıyı sonuçta konuşsun onlar da😂
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI yesiimmom nasip ssvd olursa neden olmasın😂 ay hiç takılma zaten kime ne eşin kabul ettikten sonra😂
lina_erva yesiimmom Ay bende senin gibi bir hevesle istiyordum pişman oldum birinci doğumda kesisiz normal doğum yaptım ikinciye fazntazi istedim heralde suda olsun dedim bir sürü Dikiş ve ağrıyla pişman oldum normal doğumu tavsiye ederim 😂
lina_erva yesiimmom Bilmem bebekde kilolu değildi ama işte pişmanlık. 😂 Umarım seninki sıkıntısız olur
Keziban yesiimmom hay Allah’ım ağzı olan konuşuyor dinle ne alakası var suda doğum yapan çok var ben de çok istiyorum araştırma sürecindeyim bakalım nasipse düşünüyorum açıkçası
lotusflowers Bende çok istiyorum. Ankara bilkent şehir hastanesinde var suda doğum. Bakalım bir aksilik olmazsa öyle yapacağım sanırım 😊