Turaned Selam kizlar benim adet 28ocak ama ben Perşembe gebe olduğumu öğrendim beta 210la dun yine kan verdim 271cikmis böyle olupta yükselen oldumu acil yardim
haticeismail Turaned betanızı takip edin yine 2 güne bi iki katına çıkıyorsa güzeldir ama az yükseliyorsa kimyasal olabilir benim 2 kere başıma geldiği için ordan biliyorum ama umudunuzu kaybetmeyin moralinizi yüksek tutun 😊
Bykessra Turaned Çok az yükselmiş labaratuvar hatası değilse sağlıksız gibi duruyor inşallah değildir
Turaned Bykessra inşallah axsam doktora git em ben sadece e nabzdan baktım sonuçlara öyle yaziyo çok tahlil yapılmış axsam doktor bakcak
damla6565 Turaned canım seni üzmek istemiyorum ama Perşembeden bu yana baya artması gerekiyordu sağlıksız gebelik gibi duruyor aynı labaratuvarda vermeye dikkat et ❣️
Turaned damla6565 anlıyorum doktor dedi büyük ihtimal kimyasal gebelik sağlıksız adetde ola bilirsin tutunmamis ola bilir pazartesi gel bir daha bakcaz beta değerin 0 inmesini takip etcez
eminaas Turaned beta düşük çıkmış iki günde bir iki katina çıkması gerekiyor ama testleri aynı hastanede vermek lazım