Tugbamom Kızlar bu sabah uyandığımda karnım aşağıya inmiş ve bi kaç gündür alt kısımlarımda hep ağrılar var randevum Cumartesi 27+6 yıl ve karnım bi anda küçüldü daha şişkin ve yukarıdaydı bu normal mi neden oldu lütfen yardımcı olun
2cocuk2kopek Tugbamom canim direk acile git hemen ayni roblemden ben gittim ama agri sizi yoktu nstye bi aldilar dogum sancilarim baslamis ama bende tik yoktu. Hafife alma derim
Tugbamom Defnenaz hareketleri devam ediyor ama aşağıya indi karnım demin komşuma gitmiş tim oda fark etti
Memmedova İyi axşamlar kızlar..ben 39+6 haftalığım 1 saate yakındir 10 dakikada bi sancim gidip geliyo şimdi 20 dakikada bir oluyo git gide azalmak yerine dakikalar artiyo duzensiz sancimi bu??yoksa dogum sancisimi
Tugbamom 2cocuk2kopek doktora gittim fitil verdi erken Doğum önleyici nts ye bağladı sancım yokmuş ama fitil erken Doğum olmasın diye verdi