Kızlar yaklaşık iki aydır bununla uğraşıyorum tam kasık kenarında çamaşırın kestiği yerden başlayıp aşağı doğru yayılıyordu renk değişimi oldu inanılmaz kaşınıyor ve kabarıyor doktora gittiğimde bı krem verdi adı terbisil kremdi geçmeye başladı 15. Günde hamile olduğumu öğrendim ve kremi bırakmak zorunda kaldım kaşıntı daha da yayıldı randevu ve sıra bulamadığım için sağlık ocağına gittim klotrimozol içeren Canesten krem yazıldı hiç ama hiç fayda etmedi yine de hala sürüyorum kaşıntıyı bi kenara bıraktım vajina içerisine sıçramasından korkuyorum bu arada gebeliğimin 9.haftasındayım. Cildiyeden randevu bulabildim fakat daha 12 gün var… Yaşadığım şehirdeki özel hastanelerde cildiye bölümü yok şaka gibi… Bana öneride bulunabilir misiniz en azından kaşıntıyı nasıl azaltabilirim yada siz bu durumu yaşadınız mı yaşadıysanız ne kullandınız lütfen bana yardım edin 🙏😢