nehiraras beklemedeben ben Ella içtim aslında gebelik isteyenlerden değilim ama şuan sulu şeffaf su gibi akıntım var tedt de yok elimde bikaç gecedir kasık ve regl ağrısı çekiyorum bakıyorum bişey yok olmamışım acaba ihtimal dahilinde mi tedirgin oldum