esdd sineminkooo ikili tarama tam 12. Haftada yapıldıysa beta değeri 50 altı erkek üstü kız çoğu tanıdığımda tuttu
sineminkooo gizemli00 resim güncel yok tahmin edilmesi için demedim öğrendiniz mi demek istedim aslında 🥰
sineminkooo Melike3506 ikili test sonucu gösterirken cinsiyet söyleyen oluyor diye biliyorum.. ikili testte cinsiyet olmuyor zaten bunu biliyorum 🥰
Melike3506 sineminkooo 12. Haftalar yanılma payı yüksek oluyor bana ikili taramada kıza benziyor kesin değil ama demişti doktor oğluşum olcak inşallah
sineminkooo Yaaa 😍😍 sağlıkla inşallah benim sonucum baya geç çıktı 11 de vermiştim bugün 14 deyim devlete verince bi de🫠 bu cuma cinsiyet için gidicem kısmetse 🙏🏻🥹
Melike3506 sineminkooo bende devlete gidiyorum 15 deyken gittiğimde cinsiyet için ç bir şey dememişti ertesi günü özele gittik cinsiyet için orada öğrendik
Melike3506 sineminkooo cihazlar arasında o kadar fark var ki devlette görüntü tost makinesi gibi özeldekiler ayna gibi çok güzel görünüyor
sineminkooo Melike3506 kesinlikle ben sonradan pişman oldum testimi de özel de vermediğime ama bundan sonraki süreçte tüm tetkikleri özelde yaptırıcam bu kadar beklediğime değmezmiş 🫠🥲 insanın kafasında kurtlar çoğalıyor haliyle
sineminkooo Ama bu risk ihtimali değil mi betada 9,96 nasıl 50 altı oluyor 50 üstü olsa risk fazla olmuş olmuyor mu yine bakarım ama 😅