minnak44 Merhaba 5 haftalık gebeyim. (3.transferimizle) Toksoplazması pozitif çıkan var mı çok korkuyorum öğleden sonra perinatolojiye gideceğim 😞 drum riskli bir durum dedi yaşayan var mı
minnak44 Username06 hayır yok zaten korkuyorumda:) test tekrarlandı ve negatif çıktı çok şükür yalancı pozitiflikmiş
minnak44 zeynep_civan ikinci verdiğim negatif çıktı. Ama cuma günü kontrole gitmiştim tekrar verdim ve yine pozitif çıktı :(
biradetceren minnak44 bu şekilde bir 9 ay geçirerek, antibiyotik tedavileriyle çocuğumu sapasağlam kucağıma aldım çok şükür Darısı inşallah başınıza Doğumdan sonra bakınca da , negatife döndü :)
minnak44 biradetceren ne pozitif ne geatif olduğum belli 6 haftam bu şekilde geçti ilaçta başlanmadı çok korkuyorum açıkçası dün yine verdim kan sonucu bekliyorum
biradetceren minnak44 size kesinlikle gözünüz kapalı güvenebileceğiniz, Şişli düzen labaratuvarını öneririm. İlk gebeliğimde 5 farklı hastane pozitif verirken sadece düzen labaratuvara negatif verdi. Dogum sonrası da yalancı pozitif dendi.. aslında en başından beri vücudumun yaptığı bir reaksiyonmuş
yurdagulce Minnak44 benim de ünv hastanesinde pozitif çıktı, özel hastanede özel laboratuvarda negatif çıktı, doramisiyn kullanıyorum şu anda 12.haftamdayim,çok korkuyorum inş yalancı pozitifliktr.igg biz yükseldi mi sizin?