sevval2727 Kızlar aranızda deva hastanesinde doğum yapan varmı nasıl geçti? normal doğuma ne kadar ücret ödediniz? sezeryana ne kadar ödediniz memnun kaldınızmı ?Doktor’unuz kimdi ? Cevaplarınızı bekliyorumm💗🌸
elifd2200 sevval2727 arkadaşım Orda doğum yaptı fiyat felan bilmem ama kuzu mahvettiler sezeryan diştan saçma dikiş atmışlar lazer olması lazım normalde saçma dikişi yüzünden patladı dikişleri enfeksiyon oldu birdaha diktiler çocuğu 3 aylık oldu yarası Halaa açık berbar bir yer
Bu0 sevval2727 deva hastanesinde cevdet öksüzler var ben orda doğum yapmıştım sezeryandı doktordan çok memnun kaldım ama şimdi ne kadar ücretleri bilmiyorum
gizem_aden27 sevval2727 ben Cevdet öksüzlere gitmiştim ve sezeryan oldum zaten doktor mecbur olmadığı sürece sezeryanı uygun görmüyor sağlık açısından. çok memnun kaldım hem ebelerinden hem doktorlarından ben şuna sezeryan fiyatı 40 bin diye biliyorum
sevval2727 elifd2200 ayy allah korusun ya bende öyle bişey yaşamak istemiyorum ama bilmiyorum hastane seçimi de yapmak bir o kadar zorlaştı özellerden bile pişman olanlar var
elifd2200 sevval2727 ben ilk kızımı yaşam hastanesine doğum yaptım arası çok süremedi oğluma hamile kaldım doktorumuzun bossana geçti oraya gittim çok memnunum doktorumdan kesinlikle Esin hanım çok da yardımcı oluyor