cavdarhilal120gmailcom Evde test yaptım hamileyim daha gidip kan veremedim bu gün gidicem inşallah ama karnım nerdeyse sürekli ağrıyor acaba yaşayan varmı böyle bir durum
Ziyangillerrr_ cavdarhilal120gmailcom Canım evet oluyor özellikle adet sancısı gibi bir aancı oluyor adetiniz gecikti mi?
anneyimanneeee cavdarhilal120gmailcom yemin ederim aynı şeyi bende yaşıyorum iki gündür kitlenip kalıyorum
cavdarhilal120gmailcom Melike3506 İlk hamileliğim de bu kadar ağrı olmamıştı da korktum acaba bir şey mi var diye
Melike3506 cavdarhilal120gmailcom ama bir an çnce beta takibi yaptırmanız gerek ki gebeliğinizin durumunu öğrenmekte fayda var
Ziyangillerrr_ cavdarhilal120gmailcom Gidip kan verin mutlaka beta öğreniinn 1-2 günede sancılar çok çok hafifliyoor. Sağlıkla gelsin bebişiniz🕊️🤍