ecemk94 mlkekyaa0gmailcom yiyin bişey olmaz diyemem tabiki. Ama doktorunuza sorup onay verirse nefis köreltilebilir belki😊
mlkekyaa0gmailcom annabellee ilk haftalar dikkat ediyordum kilo konusuna da artık saldım ya😅 30 hafta da 12 kg aldım allah sonumu hayır etsin
Ulkumom mlkekyaa0gmailcom nolcakki et sonuçta ye gitsin sadece yeşilliğini isteme oda işte nasıl yıkandığı belli olmaz diye 😂
mlkekyaa0gmailcom ecemk94 soyledim doktora yiyebilirsin dedi .. nedense teyit için burayada sormak istedim🙃
ecemk94 mlkekyaa0gmailcom doktorunuza güvenmiyorsunuz demek oluyor kısaca maalesef. Ama afiyet olsun 😊
mlkekyaa0gmailcom ecemk94 guvenmemekten ziyade hamişleri de dinlemeyi tercih ediyorum 🙃 teşekkür ederim
Simayo Ne bileyim şarküteri, çiğ gıdalar falan biliyorum da, hamburger de yasak ama bir benim mi haberim yok? 😂
ayaniz mlkekyaa0gmailcom gerçekten bu kadar dikkatli mi besleniyorsunuz ya 😆 ben kendimi sorguluyorum artık. Valla allah ne verdiyse yiyiorum haftada 2 kerede yedigim oluyo her gün bulsam her gün yerim 😆
mlkekyaa0gmailcom ayaniz 2. Tüp bebek denemesi oldugu için 3 kez düşünüyorum bisey yer içerken bise olcak diye😅 nescafe çok severim normalde bise olmaz dediler içtim bi kaç kez sonra vicdan azabı cektim bıraktım geri nvxguncv .. halim vahim😂