Melihakrds Oğlum olacak birincinin adı Taha. İkinciye de Arda düşünüyorum sizce nasıl tam olarak evet bu içime sindi diyemesem de aklıma başka birşey de gelmiyor kız olsa ismi hazırdı ama erkek de yok aklıma gelmiyor hiç bişey son zamanlarda koyulan Alparslan göktuğ gibi isimler de istemiyorum aşırı dini Arapça isim de istemiyorum çok kararsızım
hilal858_ Melihakrds Soyadınıza uyuyorsa neden olmasın güzel bir isim öyle çok çok fazla koyan yok bu ismi
Melihakrds papatyakokulugece yani ağır Hamza musab falan o tarz isimler istemiyorum yoksa ilk oğlumun ismi de dini
Selim_Alparslan Melihakrds Hadii ya 🫣 Mert nasıl peki 🤭 Arda da güzel ya icim cok ısındı 🫠 Akın ve Anıl da aklıma geldi şimdi 🫣