aselesea Keziban ilk hamileligimde bende tiksindim o kadar sevmeme rağmen doğuma kadar icemedim doğumdan sonra içmeye başladım kızımda şimdi ikinciye hamileyim henüz bı tiksinme olmadi
baranumut Ben çaydan tiksinme değilde tadını alamıyorum. Eskiden demlik demlik kaçak çay içerdim .şimdi beni vursan bile bi bardak içemiyorum tadını alamıyorum. Cinsiyet daha belli değil 11+3
mercanoguncbebe baranumut bende aynı şekilde tiksinmiyorum ama ne kahve ne çay asla canım içmek istemiyor. Bazen içeyim diye dolduruyorum ama bardağı bitiremiyorum bile
alyoo Keziban Bende kahve içemiyorum asla resmen bi anda tiksindim içmek istiyorum ama düşününce bile midem bulanıyo çay içebiliyorum sadece
Keziban alyoo demek ki herkeste farklı etki ilk başlarda ben de tiksiniyordum ama şükür geçti kahveye tiksinti