melekmom34 eğer çok ilerlediyse ve hamileysen tek içimlik suya katmalı şase veriyorlar 2 günde geçiriyor bebeğe de zararı yok aksine beklerseniz düşük ve erken doğum riski oluşuyor kadın doğuma giderseniz güvenli ilaçları size yazacakstır enfeksiyon geçtikten sonra da tekrarlamaması için turna yemişi ve bol bol su içmenizde fayda var ve iç çamaşırınızı düzenli değişip ortak alanların wc lerini kullanmamaya çalışın ben de aynı şeyleri yaşadım ilaç içmek istemedim ne yaptıysam geçmedi doktorum bana süreci çok güzel anlattı endişelenmenize gerek yok doktorlar bebeği riske atacak ilaç vermezler umarım yardımcı olabilmişimdir benim yaşadığım tecrübelerim bunlar rabbim şifa versin tez zamanda 🫶🏻