Neslinesli İyi aksamlar bugun braz temzlk yaptim mecburen çok yüklenmeden 4 haftalk gebeyim suan belimde agırlık var cok agrıyor biseymi oldu diye korkuyorum belim çok fena yardmcı olabilirmisiniz birsey olurmu😞😞😞
Kelebegimmm Neslinesli ben daha öyrenmeden gebeliğimi 5-10 dakika ayakta durunca kopuyordu belim resmen hemen uzanırdım.bence çok normal şuan 11. Haftadayım ve şuan bile var ağrı
songul123 Neslinesli normal bel ağrısı bol dinlenmeye ve artık az iş yapmaya özen göster canım 24 haftaligim gittikçe bel ağrısı artıyor