Pearll ben doktora gittim adetime yakın alttan muayene oldum bizim de 1 yıla yakın olmuyor adetin ikinci günü gidicem rahmime bakacaklar sonra Hsg çekilecegim bende doktora gidip Hsg muayene olman lazım bende çok ama çok kafaya takan biriyim sonuçlardan sonra takmamaya çalışacağım Hsg sonrası 3 ay da gebelik gerçekleşebiliyormuş rahim temizlendiği için bence doktor kontrolü gerekebilir umarım sağlıklı bir şekilde senin de benim de bebeigm olur 🎀🙏🏻