anonimssss sonuçlar yapılan laboratuvara göre değişiklik gösterebiliyor ve bazı doktorlara göre 0.75 bile iyi bi değerken sizinki gibi değerler de düşük olabiliyor buna takılmayın ben ilk baktırdığımda sizinle aynı yaştaydım ve doktor bana tek bi olumlu şey söylememişti 0.54 dü sonuç ve bu değerle ben gebe kalmışım kimyasal oldu ne yazık ki. Tekrar baktırdım yakın zamanda 1.61 di ama son iki buçuk yıldır olmuyor sebepsiz infertilite dediler bu ay aşılama yaptırmıştım o da tutmadı. Beslenmenize dikkat edin yumurta rezerviniz için takviye isteyebilirsiniz doktorunuzdan. Ben o dönemde arete women kullanmıştım, d vit., demir, b12 değerlerim yerlerdeydi bunlar için ilaç kullandım ve bol incir, fındık, ceviz, badem vs tüketmiştim o zaman gebe kalmışım işte. Boşver takma, söylemesi kolay biliyorum ama inan hiç beklemediğin, düşünmediğin anda oluyor