Melisssa3 kaç haftalıksın benim bu haftalara kadar her gün oluyordu muayenelerde doktor bebeğin suyu iyi dediler hep şu sıralar olmuyor gibi artık yani doktora sormadım ama normal herhalde kötü bir şey olsaydı doktor suyu azalmış derdi diye düşünüyorum