tuba_grz hamilelik öncesinde gastrit vardi. Hamileliğin daha 4. Ayındayım, reflü ağlatıyordu. Yediğim herseyi yarım saat içinde çıkartıyordum. İlaçtan da nefret edince yeşil elmaya başladım. Yerken sanki daha çok yanıyor gibi oluyor. Bir elma bittikten 10 dakika sonra kendime geliyorum. Bana yeşil elma çok iyi geldi. İlacı tamamen bıraktım.