Kızlar, çok kötüyüm. İkinci tüp bebek de iptal oldu. Embriyo kalitesizmiş. İlk sefer 24 tane, ikinci sefer 26 tane toplandı ama hepsi kalitesizmiş. Çok üzgünüm, sürekli ağlıyorum. Düzelmeyecek mi bunların kalitesi? Ne yapmam gerekiyor? İki tüp bebek de aynı merkezde oldu.