hakes söyledikleri doğru ben de Eren hocaya gidiyordum 1 yıl oldu doğum yapalı, bebeğim doğduktan sonra ameliyathaneden çıktı ve erkek bir asistanı dikişi yaptı, hatta ertesi gün dikişinizi ben yapmıştım diye bilgilendirmek için geldi dikkat etmem gerekenleri söyledi gayet ilgiliydi. Hiçbir sıkıntı yaşamadım çok şükür dikişle ilgili. 6. ayda kontrole çağırıyor hoca zaten dikişlere bakıyor. Yani o anlamda bir korkunuz olmasın