Bebekkuzu yatağa girmeden 2 saat önce yeme içme olmayacak demişti. Yani 9 normal bence en geç 10 da bitiriyordum çok az evde yürüyordum. Çok geç yatmıyordum çünkü ne kadar geç yatarsam o kadar acıkıyorum gece aç yatarsam sabah açliklarim yüksek çıkıyordu. Aç yatmamak gerekiyormuş. Bazen dayanamadığım günler oldu açlıktan ağladığım zamanlar o zamanda kepekli ekmek labne 2 3 lokma yiyordum. Yoksa zaten açken geceden yükseliyordu.