Esrakrc ben de kullanıyorum.
Astım ve koah hastası kedim var ayrıca bir kış evde yoğun geniz kuruluğu ile uyanıyorduk evin havasının temiz olmadığını düşündük.
Ayrıca yazın camlar açık ve cadde üzerinde oturduğumuzdan ev çok tozlanıyordu. Artık daha az evi havalandırıyoruz.
Geceleri hala uyuduğumuz odada açıyoruz.
Yoğun yemek yapıldığında vs.de açıyoruz.
1 sene oldu filtresi %60 filan kaldı, sanırım filtre türkiyede yokmuş araştırmak lazım.
En çok sigara dumanında uyarı veriyor.
En iyisi evde sigara içirttirmemek. Sıfıra indirmiyor. O kadar belirgin kokularda mucize beklememek gerek.
Elektrik faturası neredeyse hiç fark etmedi sürekli açık. Uygulamadan da takip edebiliyorsunuz odanızın hava durumunu partikülleri,temizliği, farklı modları var. Uyku modu hiç ses çıkarmıyor mesela.
Yani tekrar fırsatım olsa alırdım hele ki şimdi bebek bekliyoruz etkisi olacağına inanıyorum