myangelson Günaydınlar efendim yine zor, bol uyanmali bir gece ve erken kalkmali bir sabah sonrası baş ağrısı uykusuzluk kahvesi. Biz kalkali çok oluyor tabi kahveyi anca içiyorum. Sunum munum yok bir de onla uğraşamam 😂😂 Yok mu kahvesi çayı olan ?
Senacanblt_ myangelson günaydınnnn afiyet bal olsun seni anca kendind bir kahve getirirmiş😂🫰🏻ben yeni uyandım da tek başıma kahvaltı yaparken çay içemiyorum o yüzden eşlik edemiycem
myangelson Senacanblt_ teşekkür ederim 😍 evet belki de kahve bile getirtemeyecek 😄😄 bende içmem hiç sallama çay aldım bazen onu yapıyorum oğlumla kahvaltı yaparken içiyorum da bugün içmedim oğlumu doyurdum sadece 😄 birazdan uyutup yaparım bende kahvaltı belki
myangelson Senacanblt_ filtre kahvem de var da şuan hiç icesim gelmedi onu ucu bir arada içeyim dedim 😄😄
myangelson 1mimikralicesi oy maşallah 😍 Allah bağışlasın 3. Bebisini de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🤩🦥