salihakandal Selam kızlar yardım edermisiniz yarın ikili testim var devlet hastanesinde olacak daha önce yaptıranlar varmı işleyiş nasıl ilerliyor kaç günde çıkıyor sonuç açmı gitmem lazım tokmu bilgi verirmisiniz
sdkaaa salihakandal kan tahlili alıyorlar ultrason da bebeğin burun kemiğine ve ensesine bakıyorlar sonucu bana doktorun yanındaki sekreter 2 hafta sonra çıkar dediği için 2 hafta sonraya randevu almıştım ama 3-4 güne e nabıza düşmüştü
beyazakgl salihakandal kan alıyorlar ense kalınlığına bakıyorlar bana 7 gün sonra çıkar demişlerdi ama 3 gün içinde çıkmıştı aç tok hamilelik testlerinde fark etmiyor sadece şeker yüklemesinde aç gidiliyor diye biliyorum
Melike3506 salihakandal ultrasonda bakıyorlar sonra kan alıyorlar benim ertesi günü çıkmıştı sonuç aç tok farketmez kan için ama bebiş için bence tok gitmelisin
iremdiye1i Hastaneden hastaneye değişebilir belki bilmiyorum ama sadece senden aldıkları bi kan tahlili canım benim sonuç 2 gün sonra çıkmıştı hemen
Gks_01 salihakandal aç tok farketmiyor doktor ve hemşire kâğıt dolduruyor bikaç soru , ense kalınlığı vs ultrasonla bakılıyor sonra kan vermeye gidiyorsun . Benim 1 haftada çıktı ama doktorum 2 hafta sonra gel demişti
gunespera Şimdi ki aklım olsa ikili tarama değil direk fetal dna yaptırırdım geç kaldım test sürekli risk gösteriyormuş bebek sağlıklı bile olsa bi risk çıkabiliyormuş o yüzden en garantisi fetal dna olduğunu düşünüyorum