esrush123
Kardeşim 1 sene kadar gebe kalmadı ve bu durumu içinde çokça büyüttü. Birçok doktora gitti ve her döktürün söylediği şey aynıydı
“Değerler gayet normal”..
En son gitmiş olduğu doktor bu durumu kafaya çok takıyorsun. Çocuk olsun düşüncesiyle birliktelik yaşarsan ters tepmeye devam edecek, sal demişti. İnanın düşünmeyi, neden diye sorgulamayı bıraktığı gibi gebe kaldı. Sizde akışına bırakıp kendinizi yıpratmayın lütfen. Zamana bırakın..
Rabbim kucağınızı boş bırakmasın inşaAllah 🌸