Minikcivciviimm aysee96 34+4 haftayiz şimdi. Tekrar kpssye hazırlanmaya karar verdiğim hafta hamile olduğumu öğrendim 😄 o zamandan beri ara ara bırakmak zorunda kalsam da çalışıyorum ve hala çalışıyorum
baranumut aysee96 ben atandım tekrar gireceğim istediğim bölüm ve il gelmedi. kpss eylülde başladım hamile kaldığımdan beri çalışamıyorum .tekrar baslamak istiyorum.
baranumut aysee96 aile bakanlığına yaşlı bakım teknikeri .Ben sağlık bakanlığı istiyorum bide kendi ilimi
serapbttl aysee96 2 yaş+ 4 buçuk yaşla yine hazırlanmaya karar verdim başladım yavaştan sonra bir öğrendim ki hamileymişim 🙈 öyle saatlerce çalışamıyorum ama elimden geleni yapıyorum mesela bugüne çalışma planı yapmıştım ama iptal oldu çünkü çocuklar ateşli 😔 tüm bu zorluklara rağmen emeklerimizin karşılığını alırız umarım 🙏🏻
sehranurbag Bende hamileyim 9+1. İlk gebeliğim ve çok zor geçiyor. Çok fazla mide bulantısı halsizlik ve uyku hali var. Hamile olmadan kpss çalışmaya başlamıştım ve çok iyi ilerliyordum Türkçeyi bitirmiştim nerdeyse. Ama şu son 2 3 haftadır asla ders çalışamıyorum ve çok üzülüyorum. İnşallah 2. Trimesterda düzelirm de bende devam edebilirm çalışmaya. Lisans ebe olarak atanmam lazım :)
Edacck aysee96 ben cografyadan 10 video izledim sonra bıraktım bir ay var doğuma yapamam , guvenemedim kendime
elifoykum Merhaba kizlar 4 yaş kızım , ikiz gebeligimle kursa gitmeye çalışacağım ara verdim kursa gidemiyorum biraz toparlansam baslicam ama hep yatıyorum mide bulantım çok 🥹
ilaymira_ Ben 2018-2020-2022 de iptal olan sınavı sayarsak +2 oradan, en son 2024 le beraber 5 kere girmişim, bu 6 ve son olur umarım, ben de lisans çalışıyorum. Umarım her birimiz çabalarımızın karşılığını alıp atanırız, gerçekten zor çünkü 🤭🌸
ilaymira_ 82,58 le bekliyorum hayırlısı bundan sonrası 🥹 daha da olmazsa bebişe odaklanırım 2-3 yıl 😊 bu sınava bebiş 2 aylık bile olmamışken gireceğim 🌸