Merhabalar anneler bende 21haftalık Haziran annesiyim,çok sorunlu başladı bizde herşey ama çok şükür 19.haftadan beri bende iyiyim 🙏 bulantılarım akşamları oluyor yemek türü şeyler içime hiç iyi gelmiyor.ben gebeliğimin ilk haftaları hariç geceleri hiç kaliteli uyuyamıyorum dilim damağım kuruyor tuvalet için kalkıyorum.Bu benim ikinci gebeliğim her gebelik ayrı bir heyecan 6 yıldan sonra gerçekten aynı duyguları yaşamak çok güzel Allah isteyen herkese anneliği nasip etsin,sağlıkla dünyaya gelsin bebişlerimiz..Günler çabucak geçerken keşke bitmese diyorum bu güzel duygular,içimdeki o kıpırtılar,mucizemle uyuyup kalktığımız,yiyip içtiğimiz,büyüdüğümüz bugünler bitmese ama geçiyor işte ❤❤❤