22+4üz. Kalçaya vuran bel ağrısı, ateş basması ve çarpıntı bende de var. Birde çikolatayla yatıp kalkıyorum resmen😂 uykusuzluğumuz da başladı çok şükür canım kızım küçük bi çalar saat olarak her gece 4buçuk civarı uyandırıyor sonra sabah babasının alarmıyla yine bi uyanma sonra gündüz hep partiliyo zaten hanım efendi uyumak ne mümkün😂😂 ama sürekli karnım kıpır kıpır bütün gün izlemek istiyorum hiçbi şey yapmadan o kadar güzel bi duygu ki rabbim isteyen herkese versin🙏🏼 O yüzden uykusuzluğa da razıyım kilo almaya da diğer olumsuz durumlara da tek kızım iyi olsun bana yeter💞 sadece babasıyla anlaşma yaptık doğduktan sonra da gece kalkarsa babası ilgilencek (tabi uyanırsa)😂😂😂