38+6dayım dün doktor çatı muayenesi yaptı ama iki parmakla yaparak içerde baya bi döndürdü ve bastırdı parmak da değil elini nerdeyse, acaba bu zar sıyırma mıydı ya aklıma takıldı yoksa sadece açıklık muayenesi miydi anlayamadım çatı muayenesi nasıl oluyor normalde