Kızlar tüp bebek tedavısıne baslarken tsh ınız kaçtı
Üst
Kızlar
2 ve 2 den daha düşük isteniyor genelde
Rukiss35 benım 3.30 ama tedavıye basladı doktorum sorun yok dıye korkuyorum
Selenay147 ilaç kullanıyormusun birde özel mi devlet mi ?
Rukiss35 unıversıte hastanesı Ilaca baslatmadı anlamadım
Selenay147 birşey diyemiyorum ki canim demekki öyle uygun gördü yapacak bir şey yok 🥲