Moz 35+5 im ben son 1 hafta kaldı bakalım haftaya çarşamba son.
Doğum izni 15 Ocak denmişti ama hala yok ortada klasik Türkiye. Ama bakanın bi konuşmasını gördüm, mevcut doğum izninde olanları da dahil edeceğiz dedi. Umarım öyle olur. Madde olarak açık açık eklenirse geçerli oluyor eklenmezse olmuyor.