Annem Rabia325 bence başına bisey yakismiyo Hemde tekbu kadar iyiyken 2.ye ne gerek var Milletin bi kismi 1. Yi diger kismi 2.yi soyluyo Tek iyidr
Weewe Son iki üç yılda aşırı fazla lina doğdu. ben olsam seçmezdim. Benim ismim merve, 85 86 yıllarında patlama yapmış. Sınıfta en az 3 merve olurduk. Hep soyadlarla seslenilirdi bize. Böyle bir şey olacak.