nevinbulyaman İki test yapmıştım dün sabahta kan verdim 6.9 çıktı testler hala silik çizgi ama bu sefer batırır batırmaz çıktı ama silik
gunelozturkq nevinbulyaman ama daha hemen kizarmaz ki kandaki beta HCG değeri yukseldikçe test kızarmaya başlar merak etme daha çok yeni olduğu için böyle silik zamanla kızarmaya başlayacaktir
nevinbulyaman @ballim_dunya bana doktorum hamilesin dedi ama daha çok başındasın dedi ayın 21 ı kan vericem bide ayın 23 artışı kontrol edicez benim testler hep silik çıkıyor bu 3. Test
nevinbulyaman @ballim_dunya seninde pozitif canım hayırlı olsun haberleşelim iki günde bir kan vermen gerekiyor değerin artışını görmek için