ahuazun merhaba annem kadın hastalıkları için gidiyordu ameliyat oldu kendisine çok memnun kaldık Allah razı olsun güler yüzlü çok tatlı bir hanımefendi ve sürekli doğuma gidiyordu sezeryan operasyonları oluyordu, randevu değişikliği vs yapıyorlardı o sebeple ama doğum ücretleri hakkında bir fikrim yok☺️