Belimin sağ tarafında böyle kemer bölgesi gibi ama üst kısımlar çok ağrıyor yatamıyorum üstüne neredeyse, idrar yolu enfeksiyonundan şüpheleniyorum ama Allah sabır versin burda randevu bulmak o kadar zor ki gidemedim doktora kontrole 🤦🏻♀️ Var mı bu haftalarda bu sıkıntıları yaşayan, normal mi?