Bende acaba hikayemi yazarmiyim nasip olur mu ki diye düşünürken çok şükür Rabbim nasip etti.cunku ben okurken çok ümit veriyordu bana ve zevkle sonuna kadar her hikayeyi okuyordum.
Gelelim benim mucizeme 3 evladım varken ssvd destekleyen doktor arayışına girdim.Rabbim karşıma kayseri dunyam hastanesindeki Aynur simur hocamı çıkardı.yazistik.ve gayet olumlu ve destekleyici konuştu.ve ben hamile kaldım.hem yaşadığım şehirde kontrole hemde Aynur hocama gittim.37.haftada kontrole gittiğimde herseyin yolunda olduğunu belirtti.39+1de artık yavaş yavaş adet sancıları gibi belirtilerim vardı.taki 39+4 oluncaya kadar.esime dedim.doktorumu aradım gelin hemen dedi ve artık kayseri yollarına düştük.hastaneye vardığımızda Nur ebe vardı ve çok ilgiliydi.ordaki tüm ilgilenen ebelerden çalışanlardan çok memnun kaldık Allah razı olsun. Artık acıktığım tamdır ve doğumhaneye çıktık.bebegim belki ¾ ikinmayla artık kucagimdaydi.ten tene temasimizi yaptık çok farklı bir duygu🫠esim göbeğini kesti.plesantami da aldim🤭hersey tam istediğim gibi olmuştu ama bi sorun oldu.bebegim çıkarken vajenin içindeki varis damarimida getirmek istemiş olacak ki damarımı yırttı.cok kanama oldu.esim bebeğimin yanına ben ameliyathaneye gittim.genel anestezi ile doktorum içeriyi dikti.2 saat sonra odamdaydim.cok kan kaybettim 6 ünite kan aldım değerlerim düzelince hastaneden çıktık. Aynur hocamdan Allah razı olsun çok ilgiliydi ve çokta yorulmuştu.bazi ssvd adaylarında böyle kanama olabiliyormuş.
16 ocak günü ben yeniden doğdum.gonul huzurumu anlatamam.dogumumun verdiği mutluluk bambaşka çok şükür ediyorum Rabbim e .Allah herkesin istediği gibi doğum yapmasını nasip etsin.