eskus bende de aynı şikayet var. Çok sık uyanıyorum ama tekrar uyumak için çabalıyorum. Yarı uyur yarı uyanık artık. Bebek büyüdükçe işler daha da zorlaşıyormuş. Dönemiyorum, nefes alamıyorum, uzun süre aynı tarafta kalamıyorum hemen ya bacağa ya da karnıma kasıklarıma ağrı giriyor. Gece susamalarım arttı, ne kadar az tuzlu tüketsem de yine gece bir litrelik su içiyorum habire çişe uyanıyorum. Bekar halimi özledim son trimestırda ah ahhh 😐😐😅😅😅