Muhsine3350 Merhaba 36+3 haftalık hamileyim oğlum infulanza oldu büyük ihtimalle bende oldum bir zararı olur mu acaba geçiren oldu mu ve ya nasıl geçirdiniz
Elifee Muhsine3350 bende 31 haftalıkken oğlum oldu aslında ateşi düşmüyor diye üç günde ağız ağıza yattık şükür bulaşmadı inşallah size de bulaşmamıştır
kesginn Muhsine3350 ben geçirdim çok kötüydü inşallah geçmez Banada oğlumdan geçmişti şimdiden bağışıklığınzı arttıracak şeyler tüketin bence