Edizhr evet yani dikkat eksikliğiyle dehb aynı şey mi ve arkadaş ortamında nasıl olur benim kızım sadece paylaşmak istemediğinde vurma eğilimi var onun dışında arkadaşlarına ve dışarda gördüğü her çocuğa sarılmak ister bazen paylaşır kendinden küçük yaş grubunu görünce mesela parktaydık salıncakta sallanıyor 1.5 yaş bi çocuk geldi kızım salıncaktan indi salıncağını çocuğa verdi ve onu sallamak istedi çocuk görünce aktif hiç durmuyor bizi o an dinlemiyor ama evde öyle değil normal davranışları ezberi görsel hafızası kuvvetli yani bunu niye fark ettim yakınımız geldi dikkat eksikliği var falan dedi ama ben telefondan olduğunu düşünüyorum olumsuz şeyler izliyordu youtube kids ne varsa sildim büyükler eline bazen veriyor işte takip ediyorum kötü bişey izliyorsa değiştir diyorum yani davranışları anormal değil aslında birini görünce şımarıyor çocuk çocuk ister derler ya o keza 2.5 yaşında şuan ve kreş öğretmeni karnesinde arkadaş ilişkisine öğretmen ilişkisine çok iyi demiş yani araştırıyorum bi sonuç elde edemiyorum yakınımızın o cümlesine takıldım algı iyi mesela komutlarıma da uyar sadece dışarda parkta kendini kaptırır hiç takmaz bizi bunu da normal görüyorum aslında acaba mı diyorum o cümleden sonra