Bende 16+5 teyim. Dünden beri sol kasığım çok sert ve acıyor. Arkaya doğru baya yatmam gerekiyor dik oturunca canım yanıyor. 2 gün önce doktora gittim normal dedi ama bazen hissettiğim şey çok olumsuz şeyler olacakmış gibi senaryolar yazdırıyo bana. Bu arada bebeğimin gelişimi 18+2 çıktı acaba diyorum içeride yer yok diye mi böyle canım yanıyor😔