Kızlar 18 Ocak’ta geceden başlayan şu sızması vardı oğlen devlette acilden giriş yaptım açılma sancı yok ama su sızıyor neyse nst vs baktılar sancı yok suyum sızdıgı için doğumhaneye alındım tabi devlette ayrı odalar ve refakatçi alıyorlar annem istedim bende sonra aşagıda suni sancı ve alttan fitil verdiler açılma olsun diye sancım sıklaştı ama doktor dedi 2 3 cm ve ben ağrıdan duramıyorm meğersem takılan fitilden dolayıymış çıkarılınca az da olsa hafifledi zaman geçtikçe çoğaldı ve ben dayanamaz hale geldim yerlere yapıştım resmen ağrıdan sonra ıkınma hisse büyük tuvalet geldi doktor sesime geldi ve bebeğin kafası çıktıgını söyledi iki ıkınmayla geldi kızçem fakat kızımı küvez aldılar doğumda zorlandı için benim doğum hikayem de böyle oldu uzun oldu hakkınızı helal edinn