semap_13 Kızlar Bağcılar civarında ya da ona yakın yerde önerebileceğiniz özel hastane var mı doğum için genel fiyatlarını da biliyor musunuz acaba ?
Nurkhrmnn semap_13 güneşli erdem hastanesi ilk doğumumu orada gerçekleştirdim çok memnun kaldım şimdi ikinci doğumumu bekliyorum 39+5 yine orada yapacağım en son 20 bin normal doğum 22 bin sezeryandı muayene ücretide 1900 civarı
semap_13 Nurkhrmnn zorunlu sezeryan fiyatı mı 22 bin isteğe bağlı seseryanın fiyatı da aynı mı acaba çünkü bende öyle duydumda şimdi arıyorum fiyat bilgisi için fiyat bilgisi vermiyorlar maalesef
Nurkhrmnn semap_13 sezeryan hakkında ayrıntılı bilgim yok normal doğum için fiyat alırken bana sezeryan fiyatınıda yazmışlardı
semap_13 Nurkhrmnn hem devlet hem özel takipliyim ben lakin gittiğim özel hastane de doğum yok akademi tıp merkezine muayeneye gidiyordum birde çam sakuraya şuanda da 33 haftalığım siz
Nurkhrmnn semap_13 ben 39+5 haftalığım yarın erdem hastanesine yatışım yapılıyor açıklığım var sancım olmadığı için doğumu başlatacaklar ☺️
semap_13 Nurkhrmnn Hayırlı olsun şimdiden sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🙏🏻 genel fiyatlar aynı mı hala bugün de aradım fiyat bilgisi vermiyorlar bir türlü ya
Nurkhrmnn semap_13 amin çok teşekkür ederim inşallah 🙏🏻güncel fiyatı öğrenmedim 05396668331 bu numarayı arayın bu numaradan fiyat bilgisi veriyorlar