gulsuakman inşallah dönmüştür senin bebeğin ,benim bu haftaya kadar hep baş aşağıydı geçenlerde karnımda ağrı ve değişik bir harekete hissettim hatta dedim döndü kesin gerçektende öyleymiş diğer çocuklarım hemen dönmüştü ve sabit durmuşlardı bir yandan suyun fazla dedi bebeğin kafası yukarda ,şeker çıktı insülin tiroid derken eve geldim ağlaya ağlaya uyudum çevrem teselli etti saolsun burda sizde öyle güzel mesajlarınızla ferahlattınız içimi ,artık nasip nasıl olacak bakalım iki çocuğum var ve eşimin izni az olacağı için korku ve stres içindeyim toparlanamam diye acı eşiğimde düşük normal doğuma da hazırlamıştım kendimi iki çocuğumda öyle olduğu için bilmiyorum artık nasip