Bugün 38+0 oldum doktor muayenesi vardı bebiş biraz ileriden gidiyor ondan doğum 38-39 da biz başlatırız diye konuşmuştuk bende suni sancıyla başlamasını istemediğim için sezeryana yaklaştım doktor istersen ameliyat için gün verebilirim ama madem suniden çekiniyorsun haftaya 39 girdiğinde elle uyaralım (Membran sıyırma dedikleri) iki güne doğumun başlayabilir doğal yolla eğer başlamazsa suni onda da açılma olmazsa ameliyata alırım acı çektirmem saatlerce beklemeyiz ilerlemesini dedi sizce doğal uyarıyla başlayan mı yoksa gün mü alayım sezeryan için aranızda elle uyarıyla doğumu başlayan var mı