Ayni haftada olanlar ne durumdasınız? Bugun kontrole gittik 2650 kg. 47 cm boy suyu iyi dedi başı asagida . Bekliyoruz normali artık ne zman isterse doğabilir dedi. 40 41.e kadar.bekliyoruz dedi ama benim ilk dpgumum normaldi bunu normal.istiyorum fakat kaygım su 40.41 e.kadar beklemek istemiyorum çünkü o haftalarda genelde kaka yapma sorunları oluyor ve buyizden sezeryana alınmak istemiyorum miyadi geçmiş gibi degilmi 40 41 . Ben bu arada daha önce bir postumda sormuştum sizlere açıklık olmadan suni sancı veriliyormu diye ? Bunu sordum bugun veriliyormuş suni sancı açıyormuş bende düşündüm ki normal kendi halinde 2 hafta bekleyeyim gelmezse 39 larda böyle birsey istiycem bugun de beklemek istemediğimi söyledim yanlış mı düşünüyorum arkadaşlar? Çünkü kendiside 40 41 e kadar gelmezse suni ile dpgurturuz dedi fobi oldu su kaka yapma muhabbeti cidden