ayaavaa Ayım bu ay kürtaj olalı bu ay adetim ilk gün normal çok yoğun defil ikinci gün az geldi akşam gelmedi sildikçe leke seklinde böle değildi nesne okur kızlar rahim daha toplamamış mı nasıl düzleşr aranızda böle bir durum yaşayan var mı korkuyorum gebelik düşünüyorum